بک لینک تضمینی با کیفیت و قوی

سئو داخلی صفحات سایت با خود صفحه و نحوه دوست داشتن آن برای موتورهای جستجو و کاربران ارتباط دارد.

لازم به ذکر است که در حالی که موتورهای جستجو به طور کلی به یک وب سایت نگاه می کنند ، رتبه بندی بر اساس سطح صفحه انجام می شود.

به همین دلیل مهم است که به بهینه سازی هر صفحه در وب سایت خود توجه کنید.

مهمترین رهنمودهای سئو داخلی صفحات سایت عبارتند از:

عناوین صفحه خود را بهینه کنید. این یک فاکتور حیاتی سئو است. عناوین صفحه در نتایج جستجو نشان داده می شود و کلیک آنها برای کاربران باید جالب باشد. عنوان یک صفحه همچنین باید به ربات های موتور جستجو سرنخ کافی در مورد محتوای صفحه نشان دهد.

استفاده از لینک های داخلی در کنار بک لینک خارجی از اهمیت زیادی برخوردار است . پس در داخل متن صفحات را به هم وصل کنید.

برچسب یا تگ H1 خود را بهینه کنید. در حالی که عنوان صفحه در SERPS نشان داده می شود ، برچسب H1 همان چیزی است که به عنوان عنوان بالای صفحه نشان داده می شود. یک صفحه بهینه شده فقط یک برچسب H1 دارد و معمولاً همان مقادیر عنوان صفحه را دارد.

عناوین خود را بهینه کنید. علاوه بر برچسب H1 ، یک صفحه باید دارای عناوین فرعی (H2 ، H3) برای بخشهای مختلف باشد. در صورت داشتن محتوای فرم طولانی ، زیرعنوان ها صفحه را برای کاربران آسان تر می کنند و توسط خزنده ها اسکن می کنند.

جستجوگرها برای تصاویر. هر تصویری که در یک صفحه استفاده می شود باید به درستی بهینه سازی شده باشد ، در غیر این صورت موتورهای جستجو نمی توانند آنچه را نشان می دهند درک کنند. مواردی مانند بهینه سازی نام فایل ، اندازه پرونده و متن ALT برای سئوی تصویر بسیار مهم است.

قالب بندی صفحه انتشار صفحه ای با متن و تصاویر بدون صرف وقت برای زیباسازی محتوا روش سئو خوبی نیست. اگرچه گوگل نمی تواند صفحه ای را مانند یک انسان "مشاهده" کند ، اما آنها می توانند نحوه درک یک صفحه یا پر بودن از تبلیغات و پنجره های بازشو را درک کنند و این در مراحل رتبه بندی مورد توجه قرار می گیرد